محمدامین میربلوچزهی؛ خاش - ایرنا - قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان خاش با شرکت در ضیافت افطاری فرمانداری یک بار دیگر وحدت و همدلی و تعامل و همگرائی مردم و مسئولان را به نمایش گذاشتند.

 

به گزارش ایرنا فرماندار خاش یکشنبه شب در این ضیافت افطاری بیان کرد: در کنار هم قرار گرفتن دولت و ملت سبب رشد و آبادانی جامعه اسلامی ما شده و قطعا این عنصر بسیار مهم عاملی تاثیرگذار برای در هم شکستن برنامه های تفرقه افکنانه دشمنان و استحکام نظام اسلامی می شود.
محمداکبر چاکرزهی افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی بی بدیل و ارزشمند برای گسترش وحدت و یکپارچگی مسلمانان به ویژه ملت ایران و بهره گیری از فیوضات این ماه الهی است.
وی اظهار داشت: زندگی محبت آمیز، برادرانه و همراه با آرامش و امنیت مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ در شهرستان خاش از پایداری و وجود یک امنیت پایدار و شکست توطئه های اختلاف برانگیز دشمنان حکایت دارد و بطور قطع با استحکام آن عناصر وحدت و همدلی نیز در این جامعه تقویت می شود.
فرماندار خاش گفت: در شب های ماه مبارک رمضان چندین هزار نفر بر سفره خیران و نیکوکاران اطعام و مورد تکریم قرار گرفتند که جا دارد از مشارکت اقشار مختلف در امور خیر تقدیر کنیم.
ضیافت افطاری با حضور علما، مسئولان، سران و بزرگان قبائل و طوایف و معتمدان و اعضای شوراها به همت فرمانداری شهرستان خاش در مهمانسرای فرمانداری برگزار شد.
در این آئین قریب به یکهزار نفر از اقشار مختلف مردم روزه دار شیعه و سنی شرکت کردند.

**افزون بر 300 سبد غذایی بین نیازمندان زیر پوشش بهزیستی خاش توزیع شد
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاش گفت: افزون بر 300 سبد غذایی به همت خیران تهیه و بین نیازمندان زیر چتر حمایتی این اداره توزیع شد.
امین الله هاشمزهی ارزش این سبد های مواد غذایی را افزون بر 35 میلیون ریال عنوان کرد.
وی اظهار داشت: برای کمک به تامین نیازهای محرومان آمادگی داریم که از ظرفیت خیران و مشارکت دادن آنها در امور خیر بهره ببریم.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 / 6081



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: